Metrák a čtvrt

Standard

konečně váha objevena… bohuzel!

bez komentáře!

4 thoughts on “Metrák a čtvrt

  1. To dáš! Taky jsem začal, před týdnem a něco. A vlastně i díky tobě. Dokonce jsem tady odkoukal i některá jídla 🙂 Tak jen do toho a drž se. Na kolik kg ses vlastně dostal, než jsi to vloni vzdal? Já před lety shodil postupně z nějakých 112 na 85, ale dlouho mi to nevydrželo. Teď chci ze 107 pod stovku (nejpozději do konce srpna) a pokud to půjde dál, tak i pod 90 do konce roku. Jsem tedy zvědav, kdy to vzdám já 😀 Ale ne, já to nevzdám! A ty taky ne 😉

    (Snad nevadí tykačka, ale na netu v diskusi mi to přijde takové přirozenější.)

    • tlustoprd

      si hlavne neprijdu ze by mi nekdo mel vykat, takze uplne v pogode. ten posledni hokus jsem zacinal na 122,8kg (http://tlustoprdhubne.cz/2015/12/22/tlusty-stary-prase/) s skoncil na nejakych 108, takze skoro 15kg.. ale taky to dloho nevydrzelo, kvuli ty debilni dne a zachvatum na palci pri rychlim hubnuti.. se normalne i bojim poradne cvicit, abych nehubnul moc a nemel zas dnavej zachvat. sem posera. nic horsiho sem snad nikda nemel nez ty zachvaty bolesti v palci u nohy. peklo. no, kazdopadne teda cil je pod kilo, kdyz jsem „sbalil“ svoji zenu, tak jsem mel nejakejch 94 a to sem ji taky uz tehdy rikal ze chci zhubnout a mit pod 90kg :)) ale to mi bylo asi 22, takze to myslim ted uz nedam… 🙂 takze by to chtelo bejt aspon docent!

      • Přijde mi, že teď tu dnu bereš hlavně jako výmluvu. Pokud se budeš hlídat, budeš se správně stravovat, případně budeš mít na tu dnu i nějaké léky, tak ti pohyb snad neublíží. Jen je asi třeba začít postupně, ne najednou nějaká velká zátěž. Hýbat se neboj a nesnaž se zhubnout rychle. Jo, mně se to mluví, tuhle komplikaci nemám, ale věřím tomu, že i na tu dnu se dá vyzrát právě lepším stravováním a větší porcí pohybu. Stačí, když budeš hubnout pozvolna tak 2 kilča měsíčně, a za rok jsi docentem 😉 Netřeba to uspěchat.

        • tlustoprd

          no jo, jenze koho to bavi? 🙂 me to vzdycky chytne a pak se to neda zastavit a makam, cvicim, plavu… (vsechno v tlustoprdove tempu samozrejme) a pak je to hubnuti rychlejsi a dna je horsi kvuli rychlemu ubytku vahy.. takze proto i ted se snazim spis na pomalej nastup, tj. ted delsi dobu lepsi stravovani a pak postupne cvika k tomu… si myslim ze kdyz to hoto zas vlitnu bude jen hur :))) konec vymluvy

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*