Tlustoprd plánuje

Standard

Snídani mám připravenou už z večera, bo žena dělala floutkům zdravou zmrzlinu, vlastně jen rozmixovane mražené ovoce s trochou jablečného sirupu, a po prvních lžičkách zaznělo hromadné tfůůůj. Takže přísada do ranní many byla hned na světě… Snídaňuju Manu s lesním ovocem 🙂

2015-12-26 01.08.27

Večer jsem prošel pár zdrojů a pokusil si udělat výpisky v hlavě a zkouším si naplánovat hubnoucí proces, níže pár poznatků:

  • vstanu a dám si vlažnou (myslím že jak se znám tak spíš ledovou) sklenici vody s kapkou (spíš šťávou z půlky) citronu
  • pohybová aktivita je prej nejlepčí na lačno, což díky maně můžu zvládnout, neb její příprava je fakt otázkou minuty, a dá se i pít v autě či cestou jiným prostředkem do práce, takže značka ideál..
  • ráno i přes rychlou přípravu snídaně určitě v pracprocesu moc nebude, takže zavádím ranní intenzivní aktivitu tj. 20 minut na crossu – intenzivní tj. maximální výkon bez ohledu na tepovku
  • pak následuje sklenice zeleného ječmene pro aktivaci a pročištění organismu – zatim jsem jen čuchnul, takže to je velká výzva 🙂
  • porce many k snídani a vzhůru do školky :))

Ranní aktivitku podle možností doplním i dlouhodobějším pohybem, tj. 50 minut na crosstrenežeru nebo hodinou plavání když to časově vyjde.

Plán je to hezkej o tom žádná, tak uvidíme jak mě to bude bavit.
Jídelníčkový detaily doplnim co nevidět, zatim projíždim břucháče a další zdroje.

Přeju zbytek vanoček v klidu a pohodě!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*